DENIP

Com tots sabeu, a l’escola fem un munt d’activitats solidàries i de sensibilització envers les  persones més desfavorides.

Aquest curs, estem treballant un cop més el tema dels refugiats amb els nostres alumnes; ens hem animat a fer una activitat que va més enllà de la presa de consciència envers el tema: ens hem proposar recaptar alguns diners per oferir a alguna ONG i ajudar així a les persones necessitades.

Avui dia de la Pau (Dia Escolar de la No violència I la Pau), tots els nens i nenes de la Primària hem estat fent uns tallers de manualitats. Hem fet mòbils, punts de llibre, clauers, polseres, marcs de fotos i “tragabolas”.

El Dia de St.Jordi posarem una paradeta al pati i vendrem les nostres creacions.

A veure si entre tots recollim molts diners!

A les 12:00h ens hem trobat al pati amb tots els companys de l’escola; 3r d’ESO ens ha deleitat amb un arranjament de la cançó “Give Peace a Chance” de John Lennon.

Tot cantant la cançó, hem acomiadat el DENIP d’enguany!