Excursió a Tarragona i tiberi romà a l’escola

Sabeu per què l’escultura d’August va descalça? Què és el ceptre? Per què els carreus de la muralla tenen marques? Per què van decidir construir una ciutat a l’actual Tarragona? En què consistien les carreres al circ i com es comptaven les voltes? Qui eren els patricis? Qui eren els gladiadors i com eren les lluites?

Si encara no ho sabeu, pregunteu-ho als alumnes de 5è, són tots uns experts en Tarraco!!!! Han treballat l’Època Romana i han après moltes curiositats.

I què menjaven els romans? De quina manera i amb quins estris? Això també ho sabran respondre ells mateixos, ja que ho han viscut de primera mà.

Com a tancament del projecte, hem fet un dinar “a la romana”. Hem portat corones de llorer i hem menjat aliments de la cuina mediterrània: olives, olivada, pollastre amb dàtils, arròs amb salsa de polenta i raïm. I per acabar… hem brindat amb most!!