Videoconferència a 4t de primària

Connectem!

Els alumnes de 4t des de l’àrea de Tac hem fet un projecte amb l’escola Goar (també escola de la Fundació Trams) per tal d’aprendre a fer servir el mail de manera útil i responsable.
Cadascun de nosaltres ha tingut durant el curs un company/a d’aquesta escola i hem après, entre d’altres coses, a enviar un mail, a adjuntar un text amb i sense imatge, etc.
I per tal d’acabar el projecte, avui hem fet una videoconferència individual amb cadascuna de les nostres parelles de Goar. Aquesta connexió l’hem fet utilitzant l’aplicació Hangout de gmail que tenim als nostres correus. Malgrat els nervis inicials per tal de poder  establir totes les connexions alhora, ens ho hem passat pipa i ens ha encantat fer-ho, ha estat una experiència genial. Aquí us en deixem algunes fotografies i agraïm també al Quim Coca el seu suport durant tota la connexió.