Tarda al Museu d’Hominització de l’Escola Proa

Divendres a la tarda part de la sala d’actes juntament amb una classe de Batxillerat es van convertir en un museu ideat i creat pels alumnes de 1r d’ESO com a treball final del projecte d’hominització. Els pares van ser rebuts amb una projecció d’entrevistes dels diferents grups on s’explicava com s’havien organitzat per preparar-lo. Després de la projecció es va dur a terme la inauguració oficial amb el corresponent tall d’una cinta inaugural.

Els pares i mares van poder visitar els diferents expositors amb l’explicació pertinent a càrrec dels propis alumnes. En el museu van poder trobar els següents apartats: Mites sobre l’hominització, l’evolució dels homos, el jaciments on s’han trobat restes, en quina època va viure cada tipus d’homo, què menjaven, com s’expressaven, quines eines o armes feien i amb quins materials i com es van estendre pel món.

Tothom va sortir molt encantat amb la visita i els alumnes van estar molt emocionats d’haver aconseguit crear tot el que s’hi va exposar.