Run2Devon

Des de l’àrea d’Educació Física s’ha engegat el programa Run2Devon. Aquesta iniciativa pretén incentivar la pràctica d’exercici saludable entre l’alumnat de 4t de l’ESO, per aquest motiu se’ls repta perquè al llarg del curs entre tota la promoció Malala, i amb l’ajuda dels tutors, es completin els mateixos quilòmetres que hi ha entre Barcelona i Devon (anar i tornar).

A l’hora d’organitzar-se, cada alumne/a s’ha autoassignat a un grup diferent, cada un dels grups té un repte de quilòmetres a assolir entre tots els seus components. De la mateixa manera, cada alumne/a dins del grup s’ha proposat un repte personal de quilòmetres a córrer.

Per poder compatibilitzar els quilòmetres assolits, l’alumnat i el professorat s’ha descarregat l’aplicació Strava amb la qual es porta el control dels quilòmetres que es corren cada vegada, després s’ha de descarregar aquesta informació en un document de Drive compartit entre tothom. A hores d’ara portem aproximadament la meitat dels 3550 quilòmetres i estem just a l’equador del projecte.

Un cop al mes des d’Educació Física sortim a córrer tots junts.

Endavant companys, segur que ho aconseguim!

Víctor Izquierdo i l’equip de tutoria de 4t d’ESO