Projecte Coneixem-nos 1r ESO

El projecte Coneixem-nos serà un projecte sobre nosaltres i el nostre grup. Avui hem fet cinc dinàmiques de grup per pensar i reflexionar sobre quines estratègies ens ajudaran a aconseguir un treball més efectiu.

Si tots i totes col·laborem i fem pinya el resultat serà millor!!

Masterchef 2n ESO

Estimats alumnes de 2n d’ESO,

Aquest ha estat un curs ple de descobriments culinaris. Hores i hores d’aprenentatges que culminen amb un concurs on cada grup ha de demostrar tot el que ha après davant un jurat molt professional.

Tots els grups han fet una feina excel·lent i volem felicitar-los per la seva implicació i motivació!

Aquest vídeo resum és un petit detall per agrair a tots els alumnes la seva dedicació incondicional!

Bon estiu a tothom!

Quim

Fira dels Drets Humans

Els alumnes de 1r d’ESO han realitzat la Fira del Drets Humans com a producte final del projecte. Aquesta fira l’han poguda visitar el alumnes de 6è i 2n d’ESO i les famílies dels propis alumnes de 1r.

Al llarg del projecte  cada grup ha treballat un dret i ha fet una campanya de sensibilització sobre ell. També han realitzat exposicions orals a diferents classes de primària.

Viatge a Devon 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO ja gaudeixen del viatge de final de curs a Devon Al llarg de la setmana visitaran diferents lloc i poblacions de la zona. A partir de la tarda s’allotgen per parelles en famílies angleses. Una bona experiència per tancar l’ESO.

Fotografies d’Exeter i excursió

Sortida al teatre 1r i 2n d’ESO

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar al teatre divendres passat a veure l’adaptació teatral de l’obra Invasió subtil i altres contes  de Pere Calders.

Participació a la Mostra de robòtica de Trams

Dijous vam passar la jornada a l’Escola Paidos de Sant Fruitós del Bages per poder participar en la segona Smart City col·laborativa. Els alumnes de l’optativa de Tecnologia de 4t d’ESO van aportar una maqueta que té un hivernacle ventilat amb l’energia produïda per una pila d’hidrogen alimentada amb una placa solar. També té un sensor d’humitat i temperatura que envia les dades per Bluetooth a un mòbil que té una aplicació per mostrar-les. En la maqueta també han fet una simulació d’estació de detecció de gasos de NOx programant un robot Mindstorm que fa de cotxe i uns leds de colors amb arduino per senyalitzar el que seria la presència d’aquests gasos.

Tancament del Projecte Paissatges de Catalunya

Els alumnes de 1r d’ESO han estat dilluns i dimarts a la zona de Tremp visitant el Congost de Mont-rebei. Va ser l’itinerari guanyador per votació de la classe entre els itineraris preparats per grups del projecte sobre diferents paisatges de Catalunya. També van poder fer una activitat a l’observatori del parc Astronòmic del Montsec.

Cel Bru 2019

El dijous 12 d’abril es va realitzar l’activitat del Cel Bru on els alumnes de 2n d’ESO visiten diferents serveis de la ciutat que treballen durant la nit acompanyats de les seves famílies. Tot acaba amb el viatge en golondrina per anar a veure la sortida del sol.