Projecte Creem un itinerari

Aquests darrers mesos, els alumnes de 1r d’ESO, hem estat treballant en un projecte. Aquest consistia en preparar un possible itinerari de dos dies a diferents comarques de Catalunya. Hem preparat aquesta escapada en petits grups tenint en compte el pressupost, l’autocar, l’allotjament, les activitats,…

Després de fer unes exposicions, van sortir dos itineraris finalistes, la Garrotxa a 1r A i Terra Alta a 1r B. Després, els dos grups finalistes van exposar els seus itineraris junt amb la revista que van realitzar. Al final, la proposta guanyadora ha estat l’itinerari per la Garrotxa, el qual intentarem que es faci realitatl

Mariona Tugues, Aina Farran i Laia Quevedo

Colònies 2n ESO

Ahir ja va arribar el dia que tant esperaven els alumnes de 2n d’ESO. Després d’ajornar la sortida pel mal temps ja estan gaudint de l’esquiada. Aquí us deixem unes imatges!

El darrer dia un grup ha pogut fer una sessió de socorrisme a la neu.

Sortida al Parlament de Catalunya

El passat divendres 10 de gener, des de l’àrea de socials, l’alumnat de 3r de l’ESO vam fer una visita al Parlament de Catalunya. En aquesta vista, el regidor d’ERC i exconseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Ernest Maragall, ens va rebre a l’hemicicle del Parlament i ens va explicar alguns aspectes molt interessants sobre el Parlament de Catalunya i sobre l’actualitat política a escala nacional i internacional.
Tothom qui ho va voler va poder fer-li preguntes sobre política i educació. L’Ernest Maragall va respondre les preguntes que li vam formular amb molt d’interès.
Alumnat de 3r de l’ESO.

Xerrada d’un astrofísic 2 d’ESO

Dilluns passat vam tenir el privilegi de conèixer al Guillem Anglada Escudé, astrònom català que va descobrir l’exoplaneta Próxima b. Tota una eminència al seu camp!

Redactem una notícia, 1r d’ESO

Tots els alumnes de 1r d’ESO van redactar en petit grup una notícia al voltant de la conferència que ens va venir a fer la Rosa Oller ara fa dies. La crònica seleccionada que recull molt i molt bé la informació general i altres detalls interessants de la conferència és aquesta que us presentem. La noticia ha esta redactada per l’ Albert Díaz, en Biel Sancho i la Mariona Tugues. Bona feina!!