Activitat de tutoria LGTBI 4t ESO

Des de l’àrea de tutoria, el passat mes de febrer els alumnes de 4t d’ESO vam rebre una xerrada del Servei de Trànsit de gènere ASSIR. En aquesta xerrada ens van explicar que existeixen diferents maneres d’estimar i diferents maneres d’identificar-se en un gènere. De fet, el Servei de Trànsit de Gènere de l’Hospital Clínic assisteix a les persones que no s’identifiquen amb el  seu gènere i que es plantegen re-assignar-lo.

L’Eiden és un noi que ha passat per la seva Unitat de Trànsit i ens ha explicat en primera persona com ha estat la seva experiència personal, les dificultats que es va trobar, els dubtes i angoixes que es plantejava i les ajudes i suports que ha rebut per part de família, amics i del Servei de Trànsit.

Creiem que ha estat una xerrada molt interessant i molt útil per tal de normalitzar aquesta situació i empatitzar amb les persones que viuen aquest procés.

Aquesta xerrada va  venir acompanyada de la visualització d’un vídeo a classe de tutoria.

Si vosaltres també voleu veure el vídeo, podeu tocar el següent enllaç:

Si algú vol més informació del Servei de Trànsit de Gènere, us podeu posar en contacte amb ells a través del següent contacte:

Servei Trànsit de l’ASSIR Esquerra

Numància, 23, 1a. planta (Barcelona)

Telèfon: 934 19 12 69

Adreça electrònica: transit.bcn.ics@gencat.cat