Nou començament 4tEso

Hola! Els i les alumnes de 4rt d’Eso de la generació Malala, hem començat el curs amb moltes ganes!

Vam iniciar el primer dia el 12 de setembre, jugant a un joc que els i les tutores  havien organitzat. Un dels objectius que l’any passat la nostra generació ens vam marcar va ser; la cohesió, i com que feia molt que no ens vèiem, vam practicar l’objectiu amb un  joc. L’activitat consistia en posar trenta cadires al centre de l’aula i els alumnes havíem de fer un cercle al voltant. Havíem de caminar, fent voltes mentre sonava música, quan la música parava tots i totes havíem d’enfilar-nos a les cadires i la dificultat era que cap de nosaltres podia tocar el terra.

A cada ronda, quan parava la música els tutors ens anaven traient dues cadires. Al principi ens va ser molt fàcil pujar-hi pel nostre compte, però a mesura que anaven desapareixent cadires vam haver de necessitar-nos els uns als altres per poder enfilar-nos tots a les poques cadires que quedaven. Sense dir-nos res ens vam estar ajudant, sabíem que cap company o companya podia quedar-se fora. Estem orgullosos i orgulloses de poder dir que amb abraçades, mans alçades, pujades a l’esquena, i força vam poder aconseguir quedar-nos en tres cadires vint-i-set persones.Vam acabar molt cansats i suats però alhora va ser molt satisfactori veure que si treballem tots junts en pinya podem arribar més lluny del que ens pensem.

Per finalitzar l’activitat vam fer un mini debat en el qual vam arribar a la conclusió  que l’activitat ens havia funcionat molt bé. Vam poder apropar-nos els uns als altres d’una manera divertida i diferent.

Estem realment contents d’haver començat el curs amb tan bon peu, però tot i això sabem que ens queda tot un curs per endavant i haurem de seguir treballant tots junts per poder assolir els objectius de grup. Som un vaixell i cap company o companya pot quedar-se a baix!

Alumnat de 4rt d’ESO- Generació Malala