SORTIDA A L’ERMITA DE LA SALUT, EL PAPIOL, 4t d’ESO

El passat 22 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO vam fer una sortida a la muntanya de Puigmadrona, al Papiol, per tal de posar en pràctica la cohesió de grup i el treball grupal en un ambient natural i sa com és la natura.

Vam quedar a classe a les 9 del matí i vam anar a l’Estació de Sants, d’on vam agafar el tren en direcció al Papiol. Un cop allà la caminata va començar, però abans els professors ens van donar un text que ens va fer reflexionar sobre la importància de protegir i cuidar la natura.

Durant el matí vam fer jocs i reptes per tal de conèixer-nos millor entre nosaltres i esdevenir millors companys i companyes.

Un cop vam arribar a l’Ermita de la Salut vam dinar i més tard vam plantar arbres. Simbòlicament es pot dir que ens vam arrelar a la terra com a grup classe i que d’aquí molts anys en veurem el fruit. Hem après que tots som un vaixell i que ningú ha de caure per la borda.

Ricart Martínez i Blai Bolea

Alumnes de 4t d’ESO