Sortida al Born

SORTIDA AL BORN, 4t d’ESO

El passat dimarts 16 d’octubre, els alumnes de 4t d’ESO vam fer una sortida al barri del Born de Barcelona, programada des de l’assignatura de socials, per tal d’aprendre sobre la vida a l’antiga ciutat abans i després de la Guerra de Successió del 1714.

La sortida va durar fins al migdia i vam utilitzar el metro com a mitjà de transport. Un cop allà, vam esmorzar mentre esperàvem que vinguessin els guies.

Quan van arribar, va començar l’explicació. Ens vàrem dividir en quatre grups formats per les diferents tutories i vam escoltar detalladament les explicacions. Vam aprendre molt sobre la fisonomia de l’antiga ciutat i l’estil de vida de l’època. El més interessant va ser quan ens van explicar els carrers i qui vivia a cada casa.

Ricart Martínez i Blai Bolea

Alumnes de 4t d’ESO