VI Mostra de Treballs de Recerca de Trams

Ahir dia 28 de març es va celebrar la VI Mostra de Treballs de Recerca del Batxillerat de Trams. Enguany s’ha realitzat en diferents llocs agrupant els treballs per modalitats. En el cas de Proa han estat escollits 4 treballs, 2 per ser exposats i 2 per fer pòster. L’Àlvaro Cànovas i la Sara Pérez van exposar els seus treballs Bubble animation, d’artístic, i Anàlisi antropològica de la dona i la bruixa, evolució i comparació cultural, del social, respectivament. La Judit López i l’Eduard Tenes van fer el pòster dels seus treballs La il·lustració amb perspectiva de gènere i És l’hidrogen una alternativa energètica?

L’acte de la mostra del Batxillerat social el van presentar la Laia Marco i la Mar Florenza, alumnes de 1r de batxillerat social.

Moltes gràcies a tots per la bona feina feta.