Physical Anthropology

Els alumnes de 4t d’ESO han estat treballant l’evolució humana des del punt de vista de l’antropologia física. En concret, hem fet servir la paleoantropologia (del grec, παλαιός, paleos, “antic”; άνθρωπος, anthropos, “ésser humà”; i λογος, logos, “coneixement”) com a excusa per aprendre una mica més dels nostres avantpassats fent servir el registre fòssil.

Com volíem posar-nos en la pell d’un paleobiòleg, hem creat els nostres propis fòssils d’homínids a partir de dissenys impresos en 3D i amb argila blanca. Fins i tot hem fet una petita excavació. Tota una aventura al més pur estil Indiana Jones.

Physical Anthropology- Understanding human evolution – ESO 4 – Escola PROA from Escola Proa on Vimeo.